all year next year

tja!
har varit lite smått deppig senaste dagarna.. jobbigt som fan, men nu äre över iallfall. eller jag får helt enkelt se till att det är över och sluta va så jävla mesig!
har iallfall jobbat idag, de gick ganska smärtfritt.. alltid lika roligt att jobba dag med en viss pingla som alltid har nått att klaga på.. idag hade hon headshake och hatade pensionärerna som vanligt. haha!
fick även en väldigt tråkig/rolig (mest tråkig :P) nyhet idag. terese ska lämna oss på hemköp och jobba i nått fånigt land..  menmen..
efter jobbet åke jag till syster som hade sytt upp ett par byxor till mig som jag skulle hämta. fick även vänta där typ 30 min för jag skulle skjutsa maja och marita på friskis och hämta bror i bredsand. kom väl hem ca 1½ timme efter jobbet men inga byxor med mig.. såklart glömde jag dom...

ikväll blir det slöa framför tvn. blir nog några dexter-avsnitt och kanske lite fotboll.

Kommentarer
Postat av: AnnaMaria

inte vara deppig! kanske vi måste ta en sushi nån dag eller vad säger du? Ladda till Lördag nu :P puss!

2008-03-13 @ 13:49:25
URL: http://annamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0