en helt ny värld

de blev lite impulsutgång igår kväll. jag, jessica, sara, marcus och marcus två kompisar satt hemma hos jessica och drack lite öl. de slutade med typ den roligaste utgången ever! vi tre kan verkligen ha hur roligt som helst! ni är bääst! :D har aldrig shakat så mycket ass på dansgolvet nångång. och disney-allsången va ju hur rolig som helst. haha måste vi göra om snart!
men i helgen blire vitt.. hoppas jag iallfall. får väl se hur det går.

dagen har spenderats med mamma, syster och mormor på birsta city. va mycket trevligt. jobbigt bara att kliva upp tidigt (kl 9), för såklart skulle vi där när dom öppnade.. även att mormorn blev knäckt när jag sa att jag inte kunde köra för jag va ut igår. mitt i veckan liksom!! haha
kanske inte ska klaga att jag klev upp tidigt.. all heder till kämpen sara som sov 3 timmar (3 TIMMAR!) och sen va upp och jobbade...!!

nu blire nån skitfilm som jag tänkte somna till, måste somna fort, börjar jobba 7 (!!) imorrn..

sov så gott mina små sparvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0