fuucking trappen!

som alla kanske vet så har jag köpt (för mycket pengar) en biljett till en konsert som jag trodde va till looptroop på stadshuset den 2 maj. och huur kunde jag tror de? för de första står de stort och tydligt på biljetten LOOPTROOP, för det andra har dom marknadsfört i typ en månad med bilder mm på deras hemsida att looptroop ska komma 2 maj.
Meeen.. så va jag in och kollade på LT tourdates på deras hemsida.. och va stog det där? jo, dom skulle vara i korv tyskland då :o
gick in och kollade på trappens hemsida för att se om jag hade sett fel på datumet eller nått. men icke, fortfarande en bild på looptroop inför hip hop festivalen den 2 maj. FÖRVIRRAD? svar ja
drog iväg ett mail och fick svar igår:

Tja!Jo vi verkar ha blivit överskörda av bokaren i detta fall. Vi hade enbokning på Looptroop, men det verkar precis ha blivit bestämt att de skaspela i Tyskland den perioden, gissa hur glad man blir. Vi håller på att få ett nytt datum, så vi ska ringa alla som köptbiljetter och berätta vilket det nya datumet blir, så får man bestämma omman vill göra ett återköp eller gå det nya datumet. Vi marknadsför såklart inte band vi inte har bokade Vi är ledsen för er och för vår skull.. Ledsamma hälsningar/Andreas
image72


whaat?! less....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0