hears a who

horton my ass
image73
de va typ evigheter sen jag käka middag och umgicks med min familj en hel fredagkväll. men så blev de igår. mycket trevligt. jag och brorsan va också på bio. vi såg horton. måste säga att de va den bästa filmen på mycket mycket länge! den handlade om en elefant som upptäcker en värld i ett dammkorn. låter helflummigt men de va de som va så bra med filmen, blandat med en tecknad komedi som jag äälskar! såklart vräkte vi som faan med massa chips och popcorn som man måste göra på bio. hade massa presentkort och erbjudande så allt slutade med att jag betalade 2 kronor och fabbe 50 öre för hela kalaset! great!

idag blir det jobb till 21, sen skjutsar pappa ut mig till laggahooden (förort till timrå, säger väl allt?) :P där ska terese bjuda på tårta och sen blir de utgång. men det blir nog ganska lugnt. om det går..

käärlek

Kommentarer
Postat av: Ida

Laggahooden är fina grejer det! Räknar med dig ikväll då Linnea :)

2008-03-22 @ 14:29:05
URL: http://idaasp.blogg.se
Postat av: vickan

ska också ut, vi kanske ses :) rocka på

2008-03-22 @ 16:49:56
Postat av: fabbe

horton var ju kung
=)

2008-03-22 @ 23:57:35
Postat av: annamia

åh den vill jag också se!

2008-03-23 @ 11:18:17
URL: http://annamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0