hee

dags för lite uppdatering av mitt liv... jag vet att ni vill ha de :P

helgupdate: helgen va "CrAzY", vet inte om jag orkar gå in på den, men kul va de!

lunchupdate: käka lunch med Elin och Anna-Maria idag. Va på en thairestaurang som heter Chiol Kon Faou, typ.. aja, där blev de buffé, mycket gott. sen åkte vi på birsta city för lite shopping (mer om de här nere). blev även en fika på IKEA. SVULLA!

shoppingupdate: de blev ju en del shopping..kanske för mycket.. men de känns ju så bra! :O de blev en blomma från IKEA, jeans från cubus, sjal monki, handkräm a la terese från body shop och en t-shirt från hm.


träningsupdate: ja, man har ju inte varit så nyttig dom senaste dagarna, så för att stilla mitt dåliga samvete stack jag på friskis idag. först ett puls/medel pass, sen hängde jag lite på gymmet.. känns mycket bättre nu, hoppas jag kan hålla mig liite nyttig iallafall den här veckan. jobbig när de står en skål med chips från igår på bordet :/ äh, ger de till pappa så försvnner det direkt :P


filmupdate: kollade på film med jay-man igår. blev No country for old men som vann 4 oscars. ja, va ska man säga.. sjuuk film, vet inte ens va den handlade om.. men på nått sätt va den bra..tror jag..eller..aah
han va läskig iallafall

tvupdate: nu är de nya avsnitt av 2 1/2 män på 6:an. ett måste! lillkillen är ju såå söt

Kommentarer
Postat av: annamia

håller blomman vad den lovade??

2008-03-07 @ 11:02:10
URL: http://annamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0