kirbur

jobb, jobb, jobb.. så har veckan sett ut.. typ. fick nått tråkryck igår på jobbet så köpte några 3.5er och åkte hem till jessica och jocke som hade fest, efter jobbet. kul som faan va de där, mycket roliga typer. och tänk att man kan bli full på några 3.5er.. haha great!
lite känslosamt serious-snack blev de också, de va visst nån som hade mycket att snacka om.. så de va bra! hoppas verkligen allt är bra nu.
även att blondinbella va där! ja lova
och såklart skulle de kollas på 1000 björn-gustafsson-youtube-klipp.. sara och jag satt och spydde..
blev en ganska tidig kväll, kom hem vid 3.. ölen va slut och jag va sugen på min sallad som jag hade med mig från jobbet. hade jag ätit den där hade "någon" käka upp halva :D hehe skulle ju dessutom jobba dagen efter.
nu äre bara att ladda om till nästa helg då fru anna-maria har party! kan lova att minttuflaska följer med då! brukar bli roligast då.

tjo på er!

Kommentarer
Postat av: AnnaMaria

det låter hur bra som helst de ;P ladda på!

2008-03-10 @ 09:15:08
URL: http://annamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0