no no noo

har kollat lite på lilla al-fadji på kanal 5. jag klarar inte av och kolla mer.. så oerhört pinsamt. tror dom att det funkar att visa de efter 100 höjdare?!
när jag ändå klagar så måste jag fråga om nån annan känner samma sak som jag och kanske kan förklara varför. de är så att jag klarar inte av Ben Affleck. jag tål inte karln! så mycket att jag mådde illa t.o.m när jag kollade på hans brorsa Casey Affleck i Gone baby, gone... kommer inte ihåg nånting av filmen bara för att jag störde mig nått så innåt av babyAffleck. snälla hjälp mig!
image68
nu kom jag även på att jag alltid också har kännt liite hat mot bens fru Jennifer Garner. aaah hon är väl bara för mycket? eller? men sen älskar jag alla andra på jorden, förutom ben, casey, jennifer och lilla al-fadji. jag är inte så hemsk som jag låter. ja lova.

jag älskar denna kille!


loove!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0