piece of me

har varit med ljungan och englund och haft lite myspys filmkväll. de blev en porrfilm tänkte jag skriva, men en film om en porrfilm.. typ haha I want candy hette den. de bästa med den va att på bonusgrejset på DVDn så fick man prova på Carmen Electras Arerobic Striptease. de va kul, men skulle inte tror att de såg så bra ut!
typ såhär :P

sexigt va?
tur va de iallafall att vi fick lite träning för vi åt typ 700 kg chips och dipp. även att jag hittade en chips-toffel! kommer troligen att lägga ut den på eBay om du vill bjuda på denna fantastiska toffel! (eller så åt jag upp den, sry)


imorrn är jag ledig och då blir det slöa hela dan, sen kanske utgång (?) får se, men troligen kanske det blir så.. vet ej.
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0