rainbow faces

blev tvungen att jobba idag.. 11-19, jag som har kännt mig lite sjuk. fast de känns faktiskt bättre nu. hoppas verkligen inte jag blir sjuk nu.. allt går ju så bra nu! :D yää!
fick reda på en sak i lördags, och efter de har jag drömt sjuuukt! haaha ni skulle bara veta!
hoppas annamaria kommer in med kameran imorrn, blir spännande att kolla på kort och filmer, speciellt när man inte kommer ihåg nånting typ från i lördags :P

28 dagar - byta piercing.. orka inte fetringen längre :P
46 dagar - LPR och supersci med bääbisar!! (note: träna moves)
50~ dagar - falkish is back.

glöm inte att kolla in 100 höjdare ikväll. kan bli riktigt bra
glöm inte gå in på www.nightlife.se/kenring och läs min polare jessicas fanmail som han la upp på bloggen. viktigt
glöm inte att jag är typ bäst. ja lova

hörs

Kommentarer
Postat av: anna-mia

ja förlåt jag ljög! men kanske kommer idag då :) Men va dfick du reda på då?? du kan inte säga sådär utan att säga vad det är ju, förbjudet! hejdå :)

2008-03-18 @ 09:31:41
URL: http://annamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0