Zzz..

tjabba!
igår va en mycket trevlig kväll. åkte till terese vid 22-tiden nån gång. och där va de livat kan jag lova. alla va lite på styret så de va ju bara för mig att försöka att komma ikapp. skulle ju egentligen ha en nykter helg, men det går ju inte att säga nej till lite fest!
krogen va mycket rolig, va mycket folk som man kände ute och de är ju alltid roligt. vi va på stadshuset och svenssons. de va fan säkert mer än ett år sen jag va på svenssons. va där jämt när man va mindre. fattar inte varför.. de är ju huur trångt som helst och toan är alltid upptagen. så jävla dålig krog :P

idag har jag jobbat som vanligt. fast det blev lök-dag, jobbade bara 4 timmar. efter de åkte jag till mimmi (mormor) som hade påskmiddag. najs

nu ska jag kolla på rambo IV. skulle aldrig få för mig att kolla på den om inte joel lovade mig att den va svinbra. då måste man ju kolla. fast jag kan ju sätta en hundring på att jag har hunnit somna efter en halvtimme..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0