comeback

i have a pronouncement to make. a big one..

igår fick jag ett samtal.

en känd fotbollstränare i sundsvall ringde mig och sa att han hade startat ett nytt lag och frågade om jag ville vara med. eller han bönade att jag skulle börja spela igen.
jag frågade hur mitt eventuella kontrakt skulle se ut och det såg ju hyffsat ut så jag tackade ja.

så nu måste man vara seriös igen.. va ju ett tag sedan.

och de bästa är: jag ringde norrköping också och frågade om hon ville vara med. och hon va feeetpå!! WOOHO

fatta va vi ska ääääääga!!!




update: idde, jag kan inte föja med till backen ikväll.. står i mitt kontrakt att jag inte får åka bräda mer, eftersom de är to risky...

Kommentarer
Postat av: fabbe

äntligen :D

2009-02-09 @ 14:08:08
Postat av: Anonym

jävla arsle ! =)

2009-02-09 @ 16:30:24
Postat av: IDDE

jävla arsle! =)

2009-02-09 @ 16:30:46
URL: http://cowabungaalltso.blogg.se/
Postat av: jålle

du missade inte så mkt.. det var bara roligt 2 åk sen vare sjukt jävla astråkigt som vanligt

2009-02-09 @ 21:10:35
URL: http://cowabungaalltso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0