ehja

heyheyheeey
igår va de alltså utgång, med hemköpscrew. jag orkar egentligen inte skriva så jag skriver i typ punktform om vad som hände...

  • dalmål
  • vi lekte en asrolig lek som heter "mackans sprit eller vatten"
  • jag fick cred av mackan efter han sett min och saras film
  • mackan påpekade att han inte läser min blogg för att han har ett liv
  • vissa blev asfull
  • vissa blev asdeppig
  • jag tror ida anklagade mig för att ha ljugit om min längd. PASSET LJUGER!
  • gick till stads
  • fetdissade mackan och jocke när inte dom kom inte på stads
  • körde i dare you med lusth
  • förlorade med typ 20-1 på i dare you
  • den enda lusth förlorade va att han skulle gå till baren och säga att han va v.i.p och att han skulle ha en öl (HAN FICK EN ÖL!!!!!)
  • dissade?
  • letade pizzeria
  • åt pizza med äcklig bea
  • bad om en kartong för att ta med min pizza som va kvar
  • ida lade sin pizza i en påse
  • diskuterade om de är godare med nybakad pizza eller gammal dagen-efter-värm-i-micron-pizza
  • va på efterfest hos tobbe i 5 sekunder
  • åkte hem med idas bror
  • sov
  • vaknade
  • skulle egentligen vara ledig
  • men ska jobba endå
  • tror jag mår bättre än lusth
  • de va egentligen mitt pass endå

där you have it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0