jagärlikamedvuxen

nu tänkte jag blogga.. tror jag ska fortsätta med punkt-bloggningen (tror de kommer bli nya "innegrejen")

  • igår va jag & co och hjälpte mimmi med elektonikprylar
  • sen åkte vi och köpte fashion till farmor
  • sen blev de kalas hos farmor
  • PÅ KALASET BLEV JAG SUGEN PÅ KAFFE FÖR FÖRSTA GÅNGEN I MITT LIV!!!
  • imorse klev jag upp 5:30
  • sjukt trött+sliten på jobbet
  • försökte dricka kaffe på jobbet
  • kaffet från kaffemaskinen på jobbet smakar bajs
  • joel har inte rakat sig på nästan två veckor
  • han är skäggig
  • de är därimot inte hans högra kind
  • den är kal
  • lily allens nya skiva ska visst äääga
  • nu ska jag lyssna
höö

Kommentarer
Postat av: IDDE

jävla tjuv! snor våra fiffiga idéer

2009-02-10 @ 21:46:12
URL: http://cowabungaalltso.blogg.se/
Postat av: a-m

du kanske är gravid!! då blev jag sugen på kaffe för första gången i mitt liv ;)

2009-02-12 @ 17:29:05
URL: http://annamias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0