nu va de längesedan...

LISTA!!!!! WOOHOOOO

ALLMÄNT...
Namn:
Linnea Märta Andersson
Piercingar:
Nope, men har haft i läpp, näsa och öron (en gubbe på jobbet sa idag till mig att han såg mitt ärr från läppericingen och pekade mitt på hakan och sa att de va en röd prick där. mitt ärr är typ vitt och sitter på höger sida. han såg alltså en finne........)
Tatueringar: icke.. väntar tills de kommer tatueringar som håller typ ett år
Längd:
173 cm står de på passet
Skostorlek:
39
Hårfärg:
poo-färg
Är du kär i någon:
nej tack
Önskar du att du bodde någon annanstans:
ibland...
Tänker du på självmord:
händer väl.. fast är inte så sugen själ eeh
Tycker andra att du är attraktiv:
(snusk)gubbarna på jobbet loooves me
Vilket shampoo använder du:
nått coolt/dyrt shampo i blå flaska
Vilken parfym använder du:
väldigt olika..
Vad är du rädd för:
ormar och katter
Gillar du att tvätta:
nja.. ibland. skönt när man har de gjort
Gillar du Berg-och-Dalbana: hell ja! speciellt när man åker i usa och de står en kines och säger "enjoj joj jide" varje gång dom sjukter iväg en vagn)

SENASTE...
Film du hyrde:
eeeh.. say what?!?!?!
Film du köpte: eeeh.. say what?!?!?!
Låten du lyssnade på: looptroop r - puzzle
Låten du hade på hjärnan: ??
Låten du laddade ner: tror de va robyns platta
Personen du ringde: flabben, men han svarade inte
Tv-program du tittade på: himym, fast på datorN
Personen du tänkte på: flabben eftersom jag skrev de två rader upp (??)

FAVORIT...
Mat:
svårt att säga.. men just nu är de mycket italienskainfluenser som styr mina lökar. köpte en färsk basilika, så jag måste använda upp den innan den dör
Låt: typ omöjligt att säga..
Sak att göra: sitta och glo på en bra film och käka chips med vänner, eller festa *hihi*
Sport: fotboll
Dryck: juice, öl, cola, vatten
Kläder: MYSBYXOR!!!!
Film: hmm.. svårt. fast step brothers har jag nog sett flest gånger på senaste tiden.
Bil: stupid question.. GRIXEN såklart. nissan micra asså <3

ANTAL...
Gånger du varit kär:
iingen aning
Gånger ditt hjärta brustit: orkar inte hålla räkningen.. :P
Hjärtan brustit på grund av dej: what can i say.. im a heartbreaker
Gånger ditt namn varit med i tidningen: när jag lirade fotboll va jag väl med varje gång dagen efter en match ;) *tummen upp*
Ärr du har på kroppen: några, fast jag är mest stolt över mitt ärr i pannan som jag fick när jag ramlade på en napp när jag va liten

SENASTE...
Bok du läste:
ego girl av carolina gynning.. fast har inte orkat läst ut den än...
Fick mail av: eeh.. wait for it.... itunes store som berättade att jag hade köpt nån app
Personen du fick brev av: vet inte.. troligtvis handels (GÅ INTE MED I HANDELS ELLER NÅTT ANNAT FACK, MAN FÅR 700 TOTALT ONÖDIGA BREV I VECKAN, OCH DE ÄR INTE VÄRT DE!)
Personen du fick sms av: mamma som berätta att hon va framme i fjällerna
Gången hela din familj åt middag tillsammans: oj, kommer inte ihåg de.. orka...

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag:
jobbat
Var det kul: jaaa, sjukt roligt faktiskt.(inte ironisk) lekte med två ca 11 åriga tjejer som praoade hela dagen. kastade apelsiner och grejer. så jävla roliga små flickor de där.. de va deras sista dag idag :'( haha roligaste va ju att chefen hade sagt att dom fick ta en påse godis när dom slutade. och de slutade med att dom hade proppat i godis för över 400 spänn! haha
Hur tidigt stiger du upp: hur tidigt stiger DU upp??
Gillar du att slåss: har bara varit med om ett slagsmål och de va ju asroligt :D kanske för att vi va tre mot en...
Vad ska du göra ikväll: tänkte nog bajsa innan jag går och lägger mig.. har väldigt äckliga fisar...
Är du seriös: haha
Vad är du allergisk mot: getingstick.. va inte så trevligt att få reda på de
Var har du ont: nä, men tack för att du frågade
Använder du hårspray: händer väl
Kan du stå på händer: händer väl (HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA)
Favorit serie: just nu, how i met your mother, annars va dexter s01 och 02 ganska bra

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker:
tänker inte svara på den dumma frågan..
Gillar du ketchup: fan va coolt, tänkte faktiskt på hur man INTE kan gilla ketchup idag!
Är du glad nu: wooho!!
Var du glad igår: är så glad nu så kommer inte ihåg igår
Känner du någon som jobbar på sjukhus: tror inte de
Vad dansar du till: alla som inte dansar är våldtäcksmän
Stockholm är: fan va coolt, tänkte faktiskt för några dagar sen att jag ville åka till stockholm=awesome!
Göteborg är: ä la gött
Kan du sjunga: eh ja svårt?
Mer värt än guld: diamant? (åååh kom ihåg nu en jul för längesedan när jag fick en julklapp av min brorsa, då hade han skrivit på paketet "du är mer än guld värt") åååååååh. så jag?
Makaroner eller Spaghetti: amen, de beror ju på såklart.. köttfärssås-spagetti korv-mackisar (stavas spagetti med h?)
Ett land jag helst vill besöka:
ganska sugen på us and a. äääh.. barare är varmt så kvittar de
Ska bli skoj: supa sig full på lördag
Ska inte bli skoj: vara bakis på söndag
Sparar till: vadå spara?!
Väntar på: liiiiiiiiiite sugen på vår nu faktiskt
Pålägg som gäller: ost som smakar ingenting
Dagens dryck: PUCKO!! har haft värsta puckocravingset idag, drack 2 små flaskor på jobbet och köpte med mig en tetra hem. wiierd

POW!

Kommentarer
Postat av: IDDE

ketchup är förfan as vidrigt! det samma gäller lakrits, senap och bearnaisesås !

2009-02-06 @ 16:07:10
URL: http://cowabungaalltso.blogg.se/
Postat av: Ljungan

Man kan inte lite på längden i passet! TRO MIG!!

2009-02-07 @ 17:12:38
URL: http://saraljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0