sotarfrun <3

av de lilla jag har hört så va den faktiskt väldans bra. ladda ner olagligt här, eller gör som jag och betala för musik här.

haha när jag va hos min mormor igår så kom hennes granne in och skulle låna lite mjöl. då skulle mimmi presentera mig och syrran lite smidigt. men då sa granntanten, "ja, men henne har jag ju sett på bio"!!
då hade tydligen mimmi visat granntanten våran video! haha, och sen belv de aspinig stämmning av massa olika saker* så jag fick skrattattack och sprang in på toan och kissa(höll på att kissa på mig..)

*orsaker till skrattattack(en lista, tillägnad idde)
  • BIO!
  • mimmi har visat sina polers min video
  • tanten nämnde någonting om min mössa och att hon kände igen den från "bion"
  • mimmi höll på att berätta en sak, sen kom tanten och störde
  • efter några minuter fortsatte mimmi på de hon berättade
  • på slutet av de hon berättade sa hon typ; visst då?
  • aslång pinsam tysnat
  • jag sa inget för jag fattade inte va hon pratade om
  • efter ca en minut sa maja: NEJ
  • bara man kolla på tanten börjar man skratta
ni kanske inte fattar någonting och jag är astrött så jag tycker de va fett roligt. man kanske ha måstat vara där...

appropå videon så ska vi troligtvis spela in sista grejerna på nästa video på måndag. dvs om sara kommer hem från norrköping 8| (skulle vara en smiley som stirrar på sara)

appropå den roliga tanten, när mimmi hade kalas så va de massa folk hemma hos henne, bla tanten. efter nån timme gick hon och en annan tant hem till henne, (dörren brevid). någon frågade om dom skulle gå, men då sa dom att dom bara skulle gå och vila öronen

HAHAHA.............. Zzz......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0