ett sömninlägg like hell

ååh så trött jag va igår då. somnade typ 22.00. de är ju helt sjuukt. med de som är sjuukare är hur utvilad jag känner mig nu.
igår kväll fick jag ett s(ms) av mabu där hon skrev att hon va på nån piratfest och lyssnade på segertåget.. hon blev säkert svinfull också. fuck you skrev jag och somnade.
i förrgår såg ja benjamin buttons otroliga liv på bio. den va väldans bra! 1½ tumme upp! tur att den va bra, annars hade jag somnat 7 gånger. de va förövrigt ett under att inte iddson somnade, han började gäspa och vrida sig efter en timme och filmen va typ 3 (!)

åååååååååh vet ni vad?! nu ringde beccy och sa att hon va back in town. drar på min en byxa och åker till henne nu sen jobb... pussisar

Kommentarer
Postat av: IDDE

haha! jag fick också sms om piratfest o grejjer! ja de vaju världens längsta film ever ! :D

2009-01-28 @ 17:23:05
URL: http://cowabungaalltso.blogg.se/
Postat av: mabu

amen nå jävulskt!

2009-01-28 @ 22:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0